Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Wind Lord Mel'jarak 10 Normal ...
2017 feb. 02

Taktika > Heart of Fear > Imperial Vizier Zor'lok - Imperial Vizier Zor'lok HC - Blade Lord Ta'yak - Blade Lord Ta'yak HC - Garalon - Garalon HC - Wind Lord Mel'jarak - Wind Lord Mel'jarak HC - Amber-Shaper Un'sok - Amber-Shaper Un'sok HC - Grand Empress Shek'zeer - Grand Empress Shek'zeer HC

Heart of Fear raid negyedik bossa Wind Lord Mel'jarak.

291 Milla HP-val..

 

Wind Lord Mel’jarak parancsol a mantidok számtalan légi egységeinek. Habár árad belőle az arrogancia, a ravasz bogár hevesen védi katonáit és örömmel harcol az oldalukon. Mel'jarak hiszi, hogy a mantidok felsőbbrendűek a többi fajjal szemben, meggyőződése, hogy a mantidokat nem lehet legyőzni.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 Dps

 

 

Wind Lord Mel'jarak

Whirling Blade: Mel'jarak eldobja a fegyverét egy véletlenszerűen választott player tartózkodási hdlye felé. A fegyver útja során 120.000 Phydical damaget okoz minden elé kerülő playernek. Miután célbaért, a fegyver vissztér a bosshoz és ekkor is 120.000 Physical damaget okoz az útjába kerülő playereknek.

Rain of Blades: Mel'jarak pengezáport zúdít a raidrere, ez 20.000 Nature damaget okozminden playernek 0,5 másodpercenként 6 másodpercen keresztül.

Wind Bomb: 75% hp alatt Mel' jarak sorozatosan Wind Bombokat dobál (szürke örvény jelzi a landolás helyét) véletlenszerűen választott playerek tartózkodási helyére (ez nem lehet melee range). A Wind Bomb landoláskor 100.000 Nature damaget okoz minden playernek 5 yardon belül. Landolás után 3 másodperccel a Wind Bomb élesíti magát, ezek után habárki 6 yardnál közelebb merészkedik hozzá, a Wind Bomb felrobban és 350.000 Nature damaget okoz minden playernek 200 yardon belül. Az éles Wind Bombok egészen az összecsapás végéig megmaradnak.

Watchful Eye: Mel' jarak folyamatosan vigyáz katonáira. Mel' jarak leszed minden Crowd Controll effectet a hacosairól, amennyiben több mint 4 harcosa kerül Stunn hatása alá. Az első csapat bukása után a képességannyiban módosul, hogy 2nél több stunn esetén szed le minden CC-t. 2 csapat bukása után már 1 stunnolt harcosnál is beindul ez a mechanizmus.

Recklessness: Mel' jarak minden elhullott csapat utánegy stack Recklessnesst kap az összecsapás végéig. Ez növeli az általa okozott damaget 50 %-kal és az őt ért damaget 33 %-kal.

The Swarm: Mel' jarak katonái, 3 különböző típusu Mantid katona van vele: Battle-Mender, Amber-Trapper és Elite Blademaster. Mindegyik katonából 3.

Fate of the Swarm: a csoportok közös HP Poolon osztoznak.

Impaling Spear: az összecsapás előtt már fel lehet venni 4 lándzsát a fal előtt található fegyvertartókról. Ezekkel 50 másodpercre stunnolni lehet 1 mantid harcost. Bármilyen közvetlenül kapott damage leszedi a stunnt a mantidról.

Sra'thik Amber-Trapper

Amber Prison: az Amber-Trapper borostyánba zár 1 véletlenszerűen választott playert és minden más playert 2 yardon belül. A borostyánba zárt playert ki lehet szabadítani a borostyán összetörésével (jobb katt rá),ezek után a kiszabadító player egy Residue nevű debuffot kap.

Residue: a következő 1,92 percben a debuff miatt az adott player nem törhet össze újabb Amber Prisont.

Corrosive Resin: az Amber-Trapper 5 stack Corrosive Resint rak egy playerre 30 másodpercre, ez minden stack után 10.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként. A stacket mozgással el lehet távolítani, minden leszedett stack után egy Corrosive Resin Pool jelenik meg a player alatt.

Corrosive Resin Pool: a sárga tócsa 30.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek.

Sra'thik Amber-Trapper

Mending: sikeres castolás esetén az adott csapatnak visszahealel 25% hp-t, szakítani kell.

Quickening: növeli Mel' jarak összes mantidjának támadási sebességét 25%-kal és az általuk okozott damaget 25%-kal. Ez az effect stackel.

Kor'thik Elite Blademaster

Kor'thik Strike: a Kor'thik mantidok összehangoltan lecsapnak ugyanarra a célpontra, ez mantidonként 150.000 Physical damaget okoz.

 

 

Az összecsapás mondjuk, hogy 2 fázisból áll, az első 75%-ig, ekkor a boss csak pengékkel dobálózik (Whirling Blade és Rain of Blades), a második 75%-tól, amikor már bombákat is pakol (Wind Bomb). Mel'jarakot továbbá kíséri 3x3 mantid harcosa (mindhárom fajtából 3), őket kell először kiiktatni. Az egy egységbe tartozó mantidok osztott HP-n vannak ( Fate of the Swarm). A terem szélén álló állványokról 4 ember felvehet 1-1 lándzsát, melyek az összecsapás idejére plusz képességet adnak (Impaling Spear). A plusz képességgel a playerek 50-50 másodpercre stunnolhatnak 1-1 mantidot. Ezzel a módszerrel kell csökkkenteni az aktív ellenfelek számát. Kezdetben 4 Mantidot lehet stunnolni,1 pack halála után már csak 2 Mantidot, 2 pack halála után már nem lehet stunnolni... ez a boss tömeges stunn-leszedő képessége maitt van (Watchful Eye). Ajánlott 1 Elite Blademastert, 1-2 Amber-Trappert és 1-2 Battle-Mendert kiütni... majd a leader kitalálja. Az addokat lehetőleg kb. egyszerre kell kiiktatni, hogy a stunn-csökkentés ne zavarjon be. 75% HP alatt, a boss bombákat kezd dobálni (Wind Bomb) a Rangedekre, ezeket kell a terem szélén elhelyezni és kivégezni Mel'jarakot.

 

 

Tank: a pullt és az addok plusz képességes stunnolását szinkronban kell intézni. "A" Tank megfogja Mel'jarakot és mondjuk 1-2 addot, "B" Tank a maradékot (3-4)... ugye a stunn meg a szinkron kill miatt nem lesz több aktív (elvileg). Mel'jarak 1 percenként pengezáport zúdít a raidre (Rain of Blades), itt jól jön valami kis DefCD. Közvetlen ezután hozzávágja fegyverét az egyik rangedhez (Whirling Blade), ezért ekkor el kell állni a boss elől. Az Elite Blademasterek 40 másodpercenként szinkronban rávágnak valakire (Kor'thik Strike), ez nem feltétlen a tankra megy, de ha pont a csapás előtt nincs maxon az adott tank.... nos nem árt vmi DefCD. Az Amber-Trapperek 35 másodpercenként Amber Prison Debuffot raknak 1-1 emberre, aki pillanatokkal később borostyántöbbé válik, tőle először legalább 3 yardra el kell távolodni, majd ha tömbbé vált, jobb-kattal kiszedni (ekkor egy Debuff ugrik fel, ami miatt a következő ~2 percben nem lehet mást kiszedni, Residue) A másik Debuff az 5 Stackes Corrosive Resin, ezzel azonnal ki kell rohanni a csapatból és ha a mozgás hatására leestek a stackek vissza kell futni. A Debuff Stackvesztésekor sárga tócsák (Corrosive Resin Pool) jelennek meg a földön, ezeket kerülni kell. A Battle-Menderek időnként felbuffolnak minden mantidot (Quickening), ezeket azonnal Dispellezni kell. A másik képességük egy heal (Mending), ezt gyorsan be kell szakítani. Mel'jarak minden mantid pack halálakor felerősíti magát (Recklessness), így egyre durvábbakat fog ütni. 75% HP alatt kb. semmi sem változik, csak a ranged szóródik szét.

DPS: a pullt és az addok plusz képességes stunnolását szinkronban kell intézni. A bosst és az addokat is összehúzzák a Tankok egy helyre, itt kegyetlen AOE-be kell kezdeni, de a stunnolt Mantidokat tilos megütni. Mel'jarak 1 percenként pengezáport zúdít a raidre (Rain of Blades), itt jól jön valami kis DefCD. Közvetlen ezután hozzávágja fegyverét az egyik rangedhez (Whirling Blade), éppen ezért Meleenek mindig a boss mögött kell állni, a Rangednek pedig alapból kell tartania egy kis távolságot a csapattól (legalább 15-20 yard), hogy ki tudjanak térni a feléjük repülő fegyver elől. Az Elite Blademasterek 40 másodpercenként szinkronban rávágnak valakire (Kor'thik Strike), ez nem feltétlen a tankra megy, ezért ha pont a csapás előtt nincs maxon valaki.... nos nem árt vmi DefCD. Az Amber-Trapperek 35 másodpercenként Amber Prison Debuffot raknak 1-1 emberre, aki pillanatokkal később borostyántöbbé válik, tőle először legalább 3 yardra el kell távolodni / ki kell futni az illetőnek a tömegből, majd ha tömbbé vált, jobb-kattal kiszedni (ekkor egy Debuff ugrik fel, ami miatt a következő ~2 percben nem lehet mást kiszedni, Residue) A másik Debuff az 5 Stackes Corrosive Resin, ezzel azonnal ki kell rohanni a csapatból és ha a mozgás hatására leestek a stackek vissza kell futni. A Debuff Stackvesztésekor sárga tócsák (Corrosive Resin Pool) jelennek meg a földön, ezeket kerülni kell. A Battle-Menderek időnként felbuffolnak minden mantidot (Quickening), ezeket azonnal Dispellezni kell. A másik képességük egy heal (Mending), ezt gyorsan be kell szakítani. Mel'jarak minden mantid pack halálakor felerősíti magát (Recklessness), így egyre durvábbakat fog ütni. 75% HP alatt a Meleenek továbbra is Mel'jarak között kell maradni, azonban a Rangednek itt nehezedik a dolga. Minden Rangednek ki kell menni kb. a terem szélére, mert a boss innentől kezdve periodikusan Bombát fog rakni 1 Ranged alá (Wind Bomb). A Bomba egy szürke gömb, kürölütte egy nagyobb halványszürkke körrel. Nem kell egymásra stackelni, 7-8 yardra kell állni egymástól és amint megjelenik valaki helyén a gömb, az gyorsan kifut a szürke körön kívülre és folytatja a támadást, a bomba megjelenésétől kezdve 3 másodperc van a kifutásra, különben berobban ... ez így megy tovább egészen a boss haláláig.

Heal: a pullt és az addok plusz képességes stunnolását szinkronban kell intézni. A bosst és az addokat is összehúzzák a Tankok egy helyre, mindkét Tankot komoly csapások érik, míg az addok el nem fogynak, fokozottan kell rájuk figyelni. Mel'jarak 1 percenként pengezáport zúdít a raidre (Rain of Blades), itt jól jön valami kis DefCD illetve egy erősebb AOE Heal. Közvetlen ezután hozzávágja fegyverét az egyik rangedhez (Whirling Blade), ezért a Rangednek alapból tartania kell egy kis távolságot a csapattól (legalább 15-20 yard), hogy ki tudjanak térni a feléjük repülő fegyver elől és ugye gyorsan felhealelni azt, akit véletlen eltalál. Az Elite Blademasterek 40 másodpercenként szinkronban rávágnak valakire (Kor'thik Strike), ez nem feltétlen a tankra megy, ezért ha pont a csapás előtt ki kell maxolni mindenkit. Az Amber-Trapperek 35 másodpercenként Amber Prison Debuffot raknak 1-1 emberre, aki pillanatokkal később borostyántöbbé válik, tőle először legalább 3 yardra el kell távolodni / ki kell futni az illetőnek a tömegből, majd ha tömbbé vált, jobb-kattal kiszedni (ekkor egy Debuff ugrik fel, ami miatt a következő ~2 percben nem lehet mást kiszedni, Residue) A másik Debuff az 5 Stackes Corrosive Resin, ezzel azonnal ki kell rohanni a csapatból és ha a mozgás hatására leestek a stackek vissza kell futni. A Debuff Stackvesztésekor sárga tócsák (Corrosive Resin Pool) jelennek meg a földön, ezeket kerülni kell. A Battle-Menderek időnként felbuffolnak minden mantidot (Quickening), ezeket azonnal Dispellezni kell. A másik képességük egy heal (Mending), ezt gyorsan be kell szakítani. Mel'jarak minden mantid pack halálakor felerősíti magát (Recklessness), ez minden képességére hat . 75% HP alatt minden Rangednek ki kell menni kb. a terem szélére, mert a boss innentől kezdve periodikusan Bombát fog rakni 1 Ranged alá (Wind Bomb). A Bomba egy szürke gömb, kürölütte egy nagyobb halványszürkke körrel. Nem kell egymásra stackelni, 7-8 yardra kell állni egymástól és amint megjelenik valaki helyén a gömb, az gyorsan kifut a szürke körön kívülre és folytatja a támadást, a bomba megjelenésétől kezdve 3 másodperc van a kifutásra, különben berobban... ez így megy tovább egészen a boss haláláig.

 

 

 

Tank - (Blood DK POV) Heal - (POV) Dps - (Elemental Shaman POV)
     
Hamarosan...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016